Partner.al kërkon një Menaxher Shitjesh HoReCa në Tiranë, për një kompani të suksesshme që operon në fushën e distribucionit të kafesë.
Detyrat dhe përgjegjësitë:
- Menaxheri i Shitjeve është përgjegjës për organizimin dhe drejtimin e stafit që ka në përgjegjesi;
- Shtimin dhe zhvillimin e kontratave të reja për klientë në segmentin HORECA me fokus të vecantë në KAFE Espresso;
- Hapjen e negociatave me klientë të mundshëm dhe administrimin e klientëve ekzistues në zonat përkatëse;
- Realizimin e Target-it Mujor, 6- Mujor dhe Vjetor;
- Përcaktimin e planit javor të punës për stafin në varësi dhe për veprimtarinë e tij;
- Kontrollin mbi pikat VIP për të supervizuar punën e agjentëve të shitjes;
- Realizon dhe supervizon stafin përkatës për detyrat e përditëshme që përfshijnë;
- Ndjekjen e xhiros ditore;
- Ndjekjen e debive të mundshme të klientëve;
- Monitorimin e shitjeve në klientët e kafes me kontrata furnizimi dhe ato me investim;
- Monitorimin dhe dorëzimin e saktë të dokumentacionit të kërkuar nga financa;
- Kordinimin e shpërndarjes së materialeve promocionale;
- Organizimin e takimeve me stafin në bazë ditore dhe mujore;
- Realizimin e kontrolleve ne terren;
- Raporton ç’do ditë tek eprori mbi ecurinë e ditës parardhese.
Kualifikimet e këruara për pozicionin:
- Të ketë përfunduar studimet e larta, preferohet dega Administrim Biznesi;
- Të ketë minimumi 5 vite eksperiencë në distribucion;
- Të ketë aftësi të shkëlqyera analitike, planifikimi dhe menaxhimi;
- Njohuri shumë të mira të gjuhës Angleze;
- Gjuhë të tjera përbëjnë avantazh;
- Njohuri shumë të mira të paketës MS Office;
- Të zotërojë patentë të klasit B.
Të gjithë kandidatët e interesuar mund të aplikojnë për poziconin duke dërguar CV-në në adresën e mëposhtme: rekrutime@partner.al
Ps:Ju lutem përcaktoni pozicionin për cilin aplikoni në momentin që dërgoni CV-in tuaj.Vetëm kandidatët që plotësojnë kriteret e kërkuara do të kontaktohen nga Partner.al
Add Comment