Partner.al kërkon një Administrator Pallati në Tiranë për një kompleks prestigjoz banimi.
Detyrat dhe përgjegjësitë:
- Ndërmarrjen e veprimeve të nevojshme për mirëmbajtjen e bashkëpronësisë, përfshirë edhe kontraktimin e subjekteve të treta;
- Ndërmarrjen e kontrolleve periodike, teknike si sistemi i mbrojtjes kundër zjarrit, sistemi i ngrohjes qendrore, ashensorëve, tarracave, sistemi i ndriçimit, si dhe mirëmbajtja higjieno-sanitare;
- Mbledhjen, faturimin ose kontrollin për derdhjen në llogari bankare të tarifave mujore;
- Mbajtjen e buxhetit për mirëmbajtje dhe riparime;
- Kontrollin e kostove dhe të pagesave të të gjitha faturave;
- Përgatitjen e raportit për gjendjen financiare, mujore dhe vjetore për personat ose subjektet që përdorin ndërtesën;
- Përgatitjen e planit të veprimeve vjetore të buxhetit përkatës, masës dhe kohës së kryerjes së pagesës së tarifave mujore;
- Kontrolli i zbatimit të rregullave të bashkëjetesës;
- Regjistrimin e ashensorit pranë strukturave përgjegjëse të mbikëqyrjes së tregut.
Kualifikimet e kërkuara për pozicionin:
- Arsimi i lartë universitar;
- Licensim nga Bashkia Tiranë sipas LIGJIT nr. 10 112, datë 09.04.2009 “Për administrimin e bashkëpronësisë në ndërtesat e banimit”;
- Eksperiencë pune jo më pak se dy vite;
- Aftësi shumë të mira komunikimi në gjuhën shqipe dhe angleze;
- Njohuri paraprake në fushën e Menaxhimit, Financave dhe Burimeve Njerëzore;
- Aftësi të mira komunikuese ndërpersonale;
- Të ketë patentë të klasit B (opsionale)
Të gjithë kandidatët e interesuar mund të aplikojnë për poziconin duke dërguar CV-në në adresën e mëposhtme: rekrutime@partner.al
Ps:Ju lutem përcaktoni pozicionin për cilin aplikoni në momentin që dërgoni CV-in tuaj.Vetëm kandidatët që plotësojnë kriteret e kërkuara do të kontaktohen nga Partner.al
Add Comment