Partner.al kërkon një Koordinatore Zyre në Tiranë, për një klient, i cili operon në tregtimin e sistemeve të automatizimi për ambientet e brendshme.
Detyrat dhe përgjegjësitë:
- Merr pjesë në koordinimin e proceseve të punës;
- Asiston në përgatitjen, formatimin dhe zhvillimin e dokumentave të ndryshme të kompanisë;
- Përgatit ofertat për klientët në formatin e ofertave;
- Mirëmban dhe arshivon sistemin e dosjeve, korespodencave, etj;
- Përgatit dokumentat përkatëse për hyrje-dalje e mallit;
- Mirëmban rrjetet sociale të kompanisë;
- Merr pjesë në hartimin dhe përgatitjen e raporteve dhe informacioneve të ndryshme;
- Raporton te administratori në mënyrë të detajuar ecurinë e punës ditore;
- Detyra të tjera të cilat mund ti caktohen.
Kualifikimet/Kërkesat:
- Të ketë kryer arsimin e lartë, preferohet dega Administrim Biznes;
- Mbi 1 vit eksperiencë pune të ngjashme, përben avantazh;
- Njohje shumë e mirë e gjuhës angleze, gjuha e dytë përbën avantazh;
- Njohje shumë e mirë e paketës Microsoft Office;
- Njohje shumë e mirë dhe përdoruese e programit financiar Financa 5;
- Aftësi shumë të mira komunikimi dhe organizimi;
- Të karakterizohet nga ndershmëria, integriteti dhe korrektësia;
Të gjithë kandidatët e interesuar mund të aplikojnë për poziconin duke dërguar CV-në në adresën e mëposhtme: rekrutime@partner.al
Ps: Vetëm kandidatët që plotësojnë kriteret e kërkuara do të kontaktohen nga Partner.al.
Add Comment