Partner.al kërkon një Asistente Administrative në Tiranë, për një klient i cili operon prej 20 vitesh në treg në distribuimin e produkteve ushqimore.
Detyrat dhe përgjegjësitë:
- Kryen kontrolle dhe krijon kontakte të shpeshta me stafin;
- Kontrollon list prezencën e stafit në oraret e duhura;
- Asiston në ndjekjen e procedurave të Burimeve Njerezore;
- Ndjek të gjitha etapat e procedures së rekrutimit;
- Mbështet dhe raporton problematikat e stafit administrativ dhe grupet e ndryshme të punës tek eprorët;
- Ploteson çdo muaj regjistrin e punonjësve;
- Azhornon të dhënat e punonjësve në sistem si dhe dosjen personale të gjithsecilit;
- Kontrollon dhe raporton çdo shpenzim mujor të kompanisë;
- Koordinon aktivitete të ndryshme me stafin;
- Kujdeset për plotesimin e dosjes së personelit të ri, për hapjen e userit, dhënien në përdorim të aseteve, duke i përcjell me procesverbalet përkatëse si dhe duke i ruajtur në formë elektronike;
- Plotëson dokumentat e largimit të punonjësve;
- Bën njoftimet përkatëse për punonjësit e rinj në rrjetet sociale dhe portalet e punës;
- Asiston në përgatitjen, formatimin dhe zhvillimin e dokumentave të ndryshme të kompanisë;
- Mirëmban rrjetet sociale të kompanisë;
- Përgjegjëse për marrjen dhe shpërndarjen me efikasitet të emaileve dhe postës së brendshme në departamentet përkatëse;
- Përgjegjëse për përgatitjen e raporteve analitike të rekrutimit dhe të dokumentuara për çdo department të kompanisë;
- Merr pjesë në hartimin dhe përgatitjen e raporteve financiare dhe administrative;
- Raporton te administratori në mënyrë të detajuar ecurinë e punës ditore.
Kualifikimet/Kërkesat:
- Të ketë mbaruar studimet universitare,niveli barchelor preferohet në një nga degët e Fakultetit Ekonomik;
- Të paktën dy vite eksperiencë pune si asistente personale e një administratori;
- Të ketë njohuri shumë të mira të paketës Microsoft Office (sidomos excel);
- Të zotërojë shkëlqyeshëm gjuhen angleze dhe italiane (të shkruar dhe të folur);
- Të ketë aftësi shumë të mira për zgjidhjen e situatave të ndryshme me efikasitet;
- Të jetë e paraqitshme, e komunikueshme dhe e sjellshme;
- Të jetë korrekte në zbatimin e detyrave që i ngarkohen;
- E preferueshme është të zotëroj programe financiare;
Të gjithë kandidatët e interesuar mund të aplikojnë për poziconin duke dërguar CV-in në adresën e mëposhtme: rekrutime@partner.al
Ps:Vendosni subject në momentin që do të aplikoni. Vetëm kandidatët që plotësojnë kriteret e kërkuara do të kontaktohen nga Partner.al
Add Comment