Partner.al kërkon një Menaxher Shitjesh në Tiranë, për një klient i cili operon në furnizimin me shumicë dhe pakicë të materialeve elektrike.
Detyrat dhe përgjegjësitë:
- Krijon strategji dhe plane periodike lidhur me administrimin e shitjeve dhe marketingut;
- Informohet në mënyrë të vazhdueshme për produktet që ofron kompania dhe cilësinë ë tyre, në mënyrë që të ofrojë produktin/shërbimin e duhur sipas nevojave të klientëve;
- Zhvillon planin e aktiviteteve ditore/javore/mujore (periodike) në lidhje me vizitat e klientëve, telefonatat, e-mail dhe kontaktet e tjera;
- Prezanton produktet dhe shërbimet e kompanisë tek klientët potencialë;
- Analizon nevojat e klientëve dhe propozon zgjidhjet e duhura;
- Ndjek ofertat e dërguara dhe maksimizon raportin e kthimit nga këto oferta;
- Mirëmban marrëdheniet me klientët ekzistues;
- Organizon takime dhe komunikon në mënyrë aktive me klientët për të identifikuar nevojat si dhe për të propozuar zgjidhje të mundshme nëpërmjet produkteve/shërbimeve të kompanisë;
- Propozon tek Departamenti i Financës çmimet sipas profilit të klientëve dhe ndjek zbatimin e këtyre çmimeve sipas niveleve të autoritetit për vendimmarrje;
- Përgatit buxhetin për marketing dhe shitje.
Kualifikimet e kërkuara për pozicionin:
- Diplomë Bachelor dhe MSc në Administrim Biznesi, Shitje dhe Marketing ose fusha të ngjashme;
- Minimalisht 3 vite eksperiencë në pozicione të ngjashme;
- Të ketë aftësi të mira në përdorimin e MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Njohuri të mira të gjuhës Angleze dhe Italiane (B2, C level);
- Të ketë aftësi lidershipi dhe organizative;
- Të ketë aftësi negociuese dhe komunikative.
Të gjithë kandidatët e interesuar mund të aplikojnë për poziconin duke dërguar CV-në në adresën e mëposhtme: rekrutime@partner.al
Ps:Ju lutem përcaktoni pozicionin për cilin aplikoni në momentin që dërgoni CV-in tuaj. Vetëm kandidatët që plotësojnë kriteret e kërkuara do të kontaktohen nga Partner.al
Add Comment